Osnivač MAGGI, Julius Michael Johannes Maggi, rođen je 9. septembra u gradu Frauenfeld, u Švajcarskoj. Kao energičan čovek preduzetničkog duha, Julius Maggi je svoje prve korake u poduzetništvu napravio u svojoj 23. godini, kada je preuzeo vođenje porodičnog posla, mlina, u gradu Kemptthal, blizu švajcarskog grada Zuricha koji je postao temelj za globalni MAGGI brand.
Vremenom, Julius Maggi primećuje lošu ishranu kod radnika, zbog nedostatka vremena i novca, te započinje istraživanje i rad sa doktorom Dr. Fridolin Schuler, tražeći metode poboljšavanja ishrane među radničkom klasom.
Zabrinutost i posvećenost poboljšanju ishrane radnika dovela je do pojave prvog MAGGI proizvoda u nekoliko godina: prvog brašna od mahunarki, koji je zabeležio pravi uspeh. Prvo brašno od mahunarki pojavilo se usled činjenice da je Julius Maggi shvatio da postoji potreba za proizvodom koji radnicima pruža zadovoljavajuću i brzu hranu. Tako se pojavio MAGGI, proizvod koji je pretvorio budućnost na način na koji su kuvali milioni ljudi.
Pokreću se dva najvažnija MAGGI proizvoda: supe i tečni začini. „Gotove“ supe su vremenom zamenile brašno od mahunarki. MAGGI tečni začin, u prepoznatljivoj smeđoj boci, doživeo je takav uspeh da je i biljka sličnog ukusa, ljupčac, u narodu dobila naziv „MAGGI trava“.
Prvi nemački MAGGI ogranak otvoren je u Singenu, u Badenu. U početku je samo sedam radnika ovde punilo MAGGI flašice sa tečnim začinom - za, u to vreme, najvišu dnevnu platu od 80 pfeninga.
Prvobitna zgrada Juliusa Maggija u Singenu, u kojoj se MAGGI tečni začin flaširao od 1887. godine, dobila je ime "Gütterli-Hüsli". Nemački naziv "Gütterli" ubrzo je počeo da kruži Singenom označavajući tipično kvadrataste, smeđe boce iz fabrike. "Gütterli-Hüsli" se još uvek nalazi na istom mestu i postala je dom MAGGI muzeju 1966. godine.
Rezultati ostvareni vremenom i poverenjem u potencijal MAGGI proizvoda, dali su hrabrost Juliusu Maggiju da se u godinama koje dolaze širi na međunarodnom nivou. Julius Maggi tako otvara ogranke i u Parizu, Berlinu, Beču, Begrenzu, Londonu, pa čak i u Sjedinjenim Američkim Državama.
MAGGI postaje trgovačko poduzeće pod nazivom "MAGGI fabrika hrane". Ova je promena bila deo strategije širenja, sa ulogom ostvarivanja više kapitala.
Singenska fabrika za flaširanje sada proizvodi i MAGGI. U toku samo dve godine radna snaga je uvećana na 450 zaposlenih.
Julius Maggi registrovao je svoj potpis i varijacije svog imena u nekoliko zemalja. U Švajcarskoj je zaštitio najmanje 18 različitih varijacija svog imena, od Magi do Magiquea, kako bi uklonio potencijalne imitatore.
Pojavila se MAGGI kocka ili bujon kocka. U nekim zemljama je ovaj proizvod postao toliko popularan da je postao i deo domaće kuhinje. Oko 1910. godine, bujon kocka je bila oko 30 puta jeftinija od kilograma mesa za supu. Stav preduzetnika za ovo vreme bio je neuobičajen - Julius Maggi je uvek želeo najbolje, ne samo za potrošače, već i za svoje zaposlene. Zato za svoje zaposlene postavlja kantine, shemu zdravstvenog osiguranja i kuće za odmor.
Nakon nestanka Juliusa Maggija, kompanija je transformisana u holding pod nazivom "Allgemeine Maggi-Gesellschaft". Ova faza je bila jedna od najvažnijih u istoriji firme.
Na svoj 50. rođendan, MAGGI se pripaja Nestlé kompaniji, postajući Nestlé Alimentana. Spajanje je bilo prirodno i pogodno jer su obe kompanije bile švajcarskog porekla i delile istu viziju o hrani.
Lansiran je začin u prahu, jednostavan za korišćenje, naziva MAGGI Fondor, prethodno poznat samo kao kocka. Sada postaje dostupan u novom i jednostavnom pakovanju. MAGGI klasici, poput goveđe kocke (1950.), univerzalnog začina Fondor (1954.) ili bistre mesne supe (1955.) nastali su 1950-ih godina.
MAGGI ulazi u svet azijske kuhinje stvarajući proizvode spremne u nekoliko minuta: prvi gotovi ravioli od jaja iz limenke, nakon kojih su usledeli rezanci i druga tipična jela, tako postaju omiljeni obrok hiljadama učenika.
Gulaš Fix je prvi MAGGI Fix proizvod koji je predstavljen. Ovi proizvodi kombinuju znanje o receptima i jednostavnu, sigurnu pripremu sa mnogim varijacijama.
Topli obrok u samo pet minuta - bez da zaprljate tanjir. Ovaj san se ostvaruje sa "petominutnom čašicom". Od sada, sve što morate učiniti je da otvorite poklopac, dodate vruću vodu u čašu i sačekate pet minuta da uživate u ukusnom toplom obroku.
MAGGI Würze postoji već 120 godina. Njegova popularnost ostaje netaknuta, ali njegov recept ostaje tajna firme.
„Kuvati tako sočno“ moto je još jedne inovacije: sa MAGGI kesicom za rernu priprema jela od mesa je lakša nego ikad.
Počinje nova inicijativa - MAGGI kvalitet. On se odražava na 150 poboljšanih recepata koji su implementirani do leta 2015. godine. Mnogi od njih su kupcima još ukusniji nego ranije.
MAGGI postaje sve bolji i bolji: bez pojačivača ukusa u osnovnim i delikatesnim sosevima, razumljiv popis sastojaka i moderno pakovanje sa trikovima za recepte. A nove MAGGI porodice - fix i sveži proizvodi - takođe čine decu gladnom povrća.
Danas, nakon više od 100 godina, u svetu se svake sekunde priprema 4.600 porcija hrane sa MAGGI proizvodima.
MAGGI proizvodi postoje odavno na srpskom tržištu, ali kao kompanija Nestlé Adriatic posluje od 2003. godine, a uz Srbiju, Adriatic regiju čine još Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo i Severna Makedonija.
Krajem 2017. godine Nestlé Adriatic regija postala je deo većeg tržišta - Nestlé Jugoistočne Evrope koje, s Rumunijom i Bugarskom, obuhvata čak 50 miliona potrošača.
MAGGI proizvodi su bili zastupljeni prvobitno u asortimanu supa i kocki za kuvanje. Od 2019. godine u asortimanu postoje i MAGGI nudle.
MAGGI nastavlja da raste u Srbiji, i 2024. lansira proizvode inspirisane azijskom kuhinjom. MAGGI Instant Nudle, sosevi za kuvanje ili za umakanje i začinske paste olakšavaju eksperimentisanje sa autentičnim azijskim ukusima, sa svojim jednostavnim receptima u 3 koraka.